onsdag 12. september 2012

Kjærlighet.

Kjærlighet, et så sterkt ord og en så sterk følelse.
Kjærlighet til et annet menneske kan finnes på så mange forskjellige måter.
Kjærlighet til en venn, til et familie medlem, til en bekjent og til en ukjent, kjærligheten er over alt.

Størst av alt er kjærligheten sies det, hva er vel mer sant enn akkurat det?
For med kjærlighet kan man klare alt, med kjærlighet fra et annet menneske, tryggheten og vissheten om at du ikke er alene kan overvinne det utroligste.
Lykken av å være elsket for akkurat den personen du er, vissheten om at noen kan se dypere inn i deg enn de aller fleste og fortsatt elsker deg gir en varme som fyller hver eneste celle i kroppen.
Det gir en bekreftelse på at du er god nok, og så lenge du er god nok for et menneske så holder det, så lenge du kan elske og bli elsket så kan du overvinne mye.

Jeg er så heldig at jeg har funnet denne kjærligheten, jeg har funnet en jeg kan prate åpent med og som lytter til meg.
Jeg har funnet en som ser dypere enn jeg ofte gjør selv, og som vet når jeg trenger en klem for å gråte.
Jeg har funnet en som elsker meg for den jeg er og den jeg kan bli, en som respekterer mine feil og hjelper meg med å overkomme mine frykter.
Jeg har funnet en som får meg til å le, som får meg til å bli irritert, som får meg til å kjenne sommerfuglene danse i magen og som får meg til å føle meg trygg.
Jeg har funnet han som jeg håper skal være min for alltid, jeg har funnet han jeg vil dele alt med.
Jeg har ikke bare fått en fantastisk kjæreste, jeg har også fått en fantastisk venn.

Jeg elsker han høyere for hver dag vi er sammen, for hver dag jeg er uten han innser jeg hvor høyt jeg ønsker å dele livet med han.

Når jeg er alene er jeg ikke ensom, for jeg vet at det er en person som savner meg og som tenker på meg, jeg vet at jeg har en å ringe til hvis jeg behøver det, jeg vet at jeg har trygge armer å se frem til.
Jeg er stolt over å være kjæresten til denne fantastiske mannen og jeg er lykkelig over å kunne våkne opp ved siden av han så ofte som jeg kan.



                                                 Jeg elsker deg gutten min<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)