søndag 23. september 2012

Jeg er så heldig.

Tenk at jeg er så heldig som har så mange gode venninner rundt meg.
I går var det jentekveld igjen, og denne gangen var det en passe høygravid Ann Helen som sto for alt.
Vi ble servert fantastisk lamme frikase med hvit sjokolade panacotta med bringebær saus, snickers kake og sjokoladepudding til dessert.

Vi var en gjeng på til sammen 9 stykker, hvis vi skal ta med de to små som også var der.
Tenk at jeg de siste åra ikke har hatt noe særlig stor vennekrets, og nå har jeg mange venner rundt meg jeg kan prate med, spør om hjelp med og bare være sammen med, jeg, Silje er med i en gjeng, jeg betyr noe for andre og jeg har et nettverk..
Deilig tanke.

Idag har vi vært hos mamma og søskena mine en tur, utrolig koselig å ha med både mann og reservebarn dit, og de små (som ikke er så små) fant fort tonen.
Vi voksende fikk pratet masse og kost oss..
Så har det blitt to fotball kamper, som jeg vel og merke ikke fikk med meg så alt for mye av i dag, men united vant hvertfall den viktigste kampen :)
Nå er mann på fotball trening og jeg og de små sitter å ser tingeling.
Straks natta for de små og sagaen om isfolket for meg ;)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)