onsdag 12. september 2012

Rumpa kunne vært...

Her er noen av søkeorda som blir brukt for å finne bloggen min den siste mnd.
Jeg ler like godt hver gang jeg kikker på hvordan folk finner bloggen min, jaggu er det mange rare søke metoder.


"Rumpa kunne vært"
Diger men den er egentlig ganske liten og passe spretten.

Innbilt drektighet.
Er en plagsom ting.

Noka dietten.
Er bra når du skal slanke deg.

Selvskading blogg.
Er det dessverre mange av der ute.

Blogg.se tyrkia side.
Savner tyrkia men blogger fra Norge.

Bruker dere restemiddag.
Jeg har planer om det men er aldri hjemme lenge nok.

Hvordan finne seg selv.
Se deg i speilet eller følg råda jeg har skrevet ned på bloggen tidligere.

Nakenbilder på blogg.
Er lite gjennomtenkt og veldig idiotisk ved mindre du vil at familie og venner skal finne de.

Verdens beste løksuppe.
Den er god den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)