tirsdag 25. september 2012

Hjelp meg med å bestemme meg!


Jeg skal feire bursdagen min på Lørdan og planen er å gå i en sort tettsittende kjole.
Men så har jeg nå kommet til dette med sminke, på andre fester har jeg holdt meg til bruntoner, men siden jeg plutselig har lite å gjøre i dag testet jeg ut andre kombinasjoner men jeg trenger deres hjelp til å bestemme meg for hvilken jeg skal gå for.



Lilla toner.


Brun toner som jeg vanligvis går for.



Rosa toner.
Lilla til venstre og rosa til høyre.
Lilla til venstre og rosa til høyre.
Så dere, hvilken av de syns dere jeg skal gå for?





3 kommentarer:

  1. Lilla syns jeg du kledde absolutt best:)) Veldig fin farve til deg!

    SvarSlett
  2. Lilla, eller brun, siden det er fest er jo den lilla fin til sort kjole og en mørk høst kveld.

    SvarSlett

Ha en flott dag :)