onsdag 5. september 2012

Jeg lurer på om du vet det.

Jeg ser på deg når du ikke riktig vet det og tenker at du er det vakreste jeg vet om.
Måten du snakker til meg på, øynene dine som gnistrer når du kommer lurt gående mot meg, det lure smilet ditt som alltid er i nærheten, måten du ser på meg på, når du stryker meg over håret, hvisker at du elsker meg og hvordan du alltid vil beskytte meg.
Også humrer jeg litt for meg selv, fordi du er så fantastisk men ikke aner noe om det.
<Hva ler du av?> spør du og ser på meg.
<Ingenting>, svarer jeg lurt tilbake, og stirrer deg i senk til det er du som må vike med blikket.
Du rister på hodet med et litt overgitt smil, og jeg lurer på om du vet hvor høyt jeg elsker deg, at du gir meg sommerfugler i magen og hjertebank? Bare ved å være til?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)