fredag 28. september 2012

Fantastisk bursdag..

Igår hadde jeg virkelig en super dag.
Tror jeg kan driste meg til å si at det er en av de beste bursdagene jeg har hatt noen gang.
Jeg fikk et utrolig fint smykke sett av Tor Erik i bursdagsgave, der traff han virkelig blinken <3
Jeg fikk også vite at vi skulle ut å spise middag, men ikke hvor vi skulle.
Min kjære hadde bestilt bord til klokken 19 og jeg hadde en liten misstanke om hvor vi skulle uten at jeg var helt sikker.

Det var big horn steak house vi skulle på, en resturant jeg bare har gått forbi.
Nå skal det sies at jeg ikke har likt rødt kjøtt, hvertfall ikke blodig kjøtt før (trodde jeg).
Men jeg hoppet i det og bestilte indrefilet (eller var det ytrefilet?) medium stekt, hvitløks poteter og hvitløk smør (mye hvitløk ja).
Litt vel skeptisk når kjøttet kom, for det så jo litt lite ut syns jeg, og dette er vel og merke min første skikkelige biff så frykten for at det ikke skulle være godt var der jo.

Men fy f''''''' så utrolig godt, den biffen der tror jeg at jeg kunne levd på resten av livet.
Fytti katta for en smak på det kjøttet, sausen, smørret ja alt var bare helt utrolig.
Jeg tar uten tvil tilbake alt jeg har sagt om rødt kjøtt og lite stekt biff i livet, for det ER bedre når kjøttet er medium stekt!


Slik så omtrent maten min også ut bare jeg hadde en saus og hvitløksmør istede for krydder.
Bilde er lånt fra glutenfrieverden.blogspot.com.

Tusen takk for at du hadde fikset alt dette i går kjæresten min.
Jeg hadde en kjempe fin og minnerik dag.
Elsker deg høyere enn himmelen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)