mandag 17. september 2012

Tidenes angst trening.

Hel alle sammen :)
Dere kan tro det var deilig å se kjæresten min igjen i går, det er ille at det går an å savne noen så utrolig mye etter bare to netter, men det er vist mulig.
Det var hvertfall sommerfugler i magen når jeg ventet på at han skulle komme hjem, og når jeg sto der i armene hans innså jeg nok en gang hvor utrolig høyt jeg elsker mannen <3
KJÆRLIGHET rett og slett..

Idag har jeg lege time og jeg fant ut at jeg like godt kunne ta en tidlig buss hjem til meg selv slik at jeg fikk gjort litt her hjemme.
Vel det skulle jeg ikke ha gjort, for det jeg ikke tenkte på var at videregående starter kl 10 på mandagene så bussen var SMEKK full, her snakker vi så vidt stå plasser igjen altså.
Et halvt minutt lurte jeg på om jeg skulle snu å gå "hjem" igjen, men det ble for dumt, så jeg tok med meg bagen og hunden inn på bussen skannet kortet mitt og stilte meg i midtgangen.
Her snakker vi ekstrem angstøvelse for min del.
Asti på armen, en hånd å holde meg fast til og masse mennesker som så på meg fordi jeg hadde Asti med meg (alle smilte vel og merke).

Hjertet hamrer som besatt, bena skjelver så mye at jeg trodde de skulle gi etter, halsen snører seg slik at jeg får problemer med å puste, panikken stiger, svetten truer med å slippe ut og flere ganger var jeg sikker på at nå, nå besvimer jeg forran en full buss..
Kroppen skrek etter å komme ut, løpe, rømme bort fra bussen, tårene presset på og kvalmen herjet..
Alle symptomene på angsten min og vel så det.
MEN jeg klarte det, jeg overlevde, jeg holdt ut (og fast) og jeg tror ingen på bussen kunne se at jeg hadde sterk angst på den turen.
Om jeg er stolt? JA!!!!!!

Nå er det snart legetime, også middag og vask av leiligheten igjen før jeg tenkte å ta en treningsrunde med wiièn min <3
Så får vi se hva dagen bringer videre.
Imorgen er det psykolog time igjen, har egentlig masse å ta opp men så klart husker jeg det ikke nå når det nærmer seg timen hehe, men ting går hvertfall utrolig bra for tiden psykisk så det blir mest en gjennomgang av den siste mnd..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)