torsdag 4. oktober 2012

Sponsor og oppdatering.


Hei alle sammen.
Oppdatering for de siste dagene er kanskje på sin plass?
På Tirsdag og Onsdag passer jeg på barna til Tor Erik mens han var på jobb, kjempe koselig var det og vi kom mye nærmere hverandre når vi fikk så mange timer alene.
Men jeg skal ikke lyve å si at det gikk problemfritt, litt vil det alltid være med to barn som skal teste litt grenser, og ikke er jeg vant med å ha ansvaret helt alene over så mange timer heller.
Men det gikk alt i alt veldig bra.

Vi har bakt boller, laget kjøttgryte, spilt spill (jeg tapte 5 av 6 ganger), husket, lekt i sandkassen og kost oss med film blant annet..
Kjempe hyggelig.

Idag er jeg hjemme i leiligheten en tur, må hente posten også følte jeg for noen timer alene.
Var innom skehuset å hilste på Ann Helen og lille nydelige Tomine i dag, så Asti er derfor på Brekka, og derfor skal jeg også ut dit i kveld slik at de slipper å ta alt med lufting ol i morgen tidlig.
Også litt fordi jeg trives bedre i armkroken til min kjære enn alene i senga ;)

Men det er utrolig hva noen timer alene også kan gjøre, idag får jeg jo faktisk nesten hele dagen alene siden de dro så tidlig på jobb, SFO og barnehage, noe som har vært ganske godt kjenner jeg.
Imorgen er det helg så da blir det bare kos og slappe av sammen med familien <3
Deilig med helg<3

Ellers er det ikke så mye nytt egentlig, har fått sponsor til bloggen min.
RFSU har sponset meg med 4 forskjellige carmex lip balm, så nå er det bare å sette i gang med testingen ;)
De har også en konkurranse på facebook der du kan vinne tur for 2 til New York.
Her kan dere finne den : https://www.facebook.com/#!/carmexnorge/app_372351472807362

Gleder meg veldig til å teste ut moisture plus, så det er den som blir åpnet først ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)