onsdag 24. oktober 2012

Mandagsvasken på en onsdag.

God morgen eller noe i en duren alle sammen :)
Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er så veldig våken i dag og skal ærlig innrømme at senga fristet mer enn kaffe når klokken ringte i dag.
Men mannen trenger kaffe og dama er snill ;)

Idag er planen å ta mandagsvasken, ja dere leste riktig.
Hver mandag (så godt som) pleier jeg å ta ukas første storvask, syns det er deilig å starte uken med rent hus.
Men denne uken har dagene gått i et og vasken har blitt utsatt.
Men i dag har jeg ingen planer annet enn å vaske og få orden her hjemme.
Så da blir det støvsuging, vasking av bad, kjøkken og gulver, klesvask, legge på plass klær, eventuelt bake noen brød, og muligens tørke støv.
Hvis jeg ikke sovner på sofan og blir liggende der vel og merke ;)

Blir uansett godt å få det gjort, da vet jeg at jeg slipper å vaske helt ned på Fredagen, da ser det ut til at det blir noen pils på oss med lillebror hvertfall, koselig det.
Idag ser det også ut som det blir sol, så egentlig burde jeg fått luket i det som skal bli jordbærhage neste sommer, og det som skal bli grønnsakshage til sommeren :)
Vel får bare se hva jeg får gjort, først og fremst må jeg våkne litt hvertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)