fredag 12. oktober 2012

Du vet du har dame når.....

I går kom jeg plutselig på at jeg burde skrive et "du vet du har dame når..." innlegg.
Min kjære mente at det var han som burde skrevet det, og enden på visa ble at da hadde han skrevet noe alle dette.
Du vet du har dame.. (ja det var alt :) )
Så jeg tar over oppgaven og prøver så godt jeg kan.

Du vet du har dame når..

Dusjen inneholder mer enn de tre såpene du hadde fra før, og du ikke vet hva halvparten er til, eller kan forstå at man trenger noe mer enn en shampo ;)

Når vasken plutselig inneholder hårbørster, hårspray,strikk, sminkefjerner, sminke m.m.
Og ingen ting av det er ditt ;)
 
Når skuffen som en gang innholdt ungenes klær nå inneholder sminke, sminke, sminke og sminke.
Når du finner damas klær støtt og stadig i vasken og du plutselig tar deg i å lage en ekstra haug når du sorterer klær.
 

Når kvinnemagasiner, lys og bøker er fast innventar og du finner det så og si over alt.
Når det står en hel eske med NOKA produkter på kjøkken benken ;)
Men mest av alt vet du at du har dame når du våkner opp sammen med det motsatte kjønn i senga ;)
 
Og ikke minst når du kommer hjem så og si hver dag til ferdig middag ;)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)