tirsdag 30. oktober 2012

Er man glad i fotball når...

Nå er det ikke mange timene til jeg får se min kjære igjen<3
Ufattelig at man kan glede seg så mye med tanke på at jeg så han i går på morgenen, men er man forelsket så er man forelsket :)
Gleder meg masse til å se ungene igjen også kjenner jeg, kjenner at jeg savner de masse når det nærmer seg barneuke igjen<3

Imorgen har vi barnefri fordi ungene ville gå halloween hos moren, så da blir det united kamp på oss og bare kjærestekos igjen.
Er man litt glad i fotball når man gleder seg til kampen flere dager i forveien forresten?
Imorgen er det chelsea de skal møte, spennende,spennende :)

Nå skal jeg pakke sammen det siste jeg skal ha med meg også hive meg på bussen:)
Ha en fantastisk dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)