fredag 5. oktober 2012

Jeg savner bloggen.

God morgen alle sammen.
Endelig Fredag og snart helg, deilig ikke sant?
Idag har jeg virkelig hatt en god start på dagen, det kommer bla av at jeg har sovet ufattelig godt i natt og at morgenen sikk slik jeg ønsker at den skal gå, stille og rolig.

Nå har jeg benket meg forran datan med kaffe, god morgen norge i bakgrunnen og katten på nabostolen.
Planen er å kunne jobbe litt med bloggen i dag, jeg har lenge forsømt den og det beklager jeg veldig for.
Men nå den siste tiden har jeg virkelig kjent på savnet og at blogg behovet har meldt seg, blogging er en del av meg og det er noe jeg liker å holde på med.
Derfor må jeg finne tid til det også i hverdagen.
Her er min fantastiske koseplass.
Stol, puten jeg fikk av mamma, støvler så jeg kan lufte Asti, kaffe kopp og røyk<3

På baksiden av huset er det tåkete og magisk på morgenen, mens på fremsiden...

Er det fargerikt og nydelig<3

Slik sitter Silje for det meste når hun skal slappe av alene, god stolen, bok og Asti<3



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)