fredag 26. oktober 2012

Sovedag,lunch og snart helg.

God morgen alle sammen.
I går var det "sove" dagen min så da sov jeg helt til klokken 9, ikke det at det egentlig var verdt det siden jeg gikk rundt å var trøtt hele dagen.
Ann Helen og Tomine kom på lunch i går, noe som var utrolig hyggelig, satt å kjaddret om alt mulig og fikk masse baby kos<3

Så var det Torsk med bacon og poteter til middag, det er faktisk vår første fiskemiddag uten at ungene er her hehe, men godt var det.
Og masse kos på kvelden.
Rett og slett en flott dag i går også med andre ord.

Idag er det endelig Fredag, noe som betyr at det snart er helg her i huset.
Idag kommer Richard på besøk, alt for lenge siden nå så jeg gleder meg.
Ellers er det ikke så mye andre planer denne helgen, bortsett fra fotballkamp hos onkelen til min kjære på søndag :)

Nå er planene mine egentlig å se litt god morgen Norge og drikke kaffe før jeg skal hive meg rundt å få bort klæra som henger til tørk og som er ferdig brettet.
Rydde stuebordet og kjøkkenet også er jeg klar for helg :)

Bilde: Tomine og asti kos i et<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)