mandag 22. oktober 2012

Rotet kan vente.

Dagen i dag har vært fantastisk koselig.
Jeg ble hentet av søsteren til min kjære i 10 tiden og turen gikk så inn til byen, etter hun hadde ordnet det hun skulle dro vi hjem til henne å drakk kaffe og pratet litt (masse).
Så var det opp en tur til stoa for å handle litt mer der før min kjære hentet meg og vi tok turen hjem å jeg fikk servert deilig biff <3

Nå er det en uke uten barn her, noe jeg virkelig kjenner.
Huset virker dødt, uten liv, noe mangler.
Samtidig som det er litt deilig også, å ha en stille kveld bare oss to og dyra.
Mannen er på trening, dyra sover og jeg har akkurat fyrt i peisen, jakten på kjærligheten står i bakgrunnen og smågodt posen står på bordet foran meg, lykke.

Imorgen har jeg full dag, planer fra morgen til kveld.
Først er det psykolog time, så barnevakt også kamp hos en kompis av Tor Erik på kvelden.
Gleder meg masse.

Ellers går jo ting sin vante gang, jeg har mine rutiner som jeg skorter litt på denne uken grunnet masse planer, så onsdagen blir det bare husarbeid for å hente meg inn igjen.
Det blir fort litt bombet etter en uke med barn i hus, og det er litt irriterende at jeg ikke får gjort alt i dag.
Jeg kunne nok fått gjort det når han dro på trening men da prioriterte jeg rett og slett litt Silje tid, nyte stillheten, lese litt og kose meg med deilig te.
Det er lov av og til det, og rotet går jo ingen vei uansett så jeg kan ta tak i det på onsdagen.
Nå er det også bare 3 uker og 6 dager igjen til vi drar til Tenerife.
Jeg GLEDER meg!

Blue Village – Riu Buena Vista - Bilde 1
Blue Village – Riu Buena Vista - Bilde 16

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)