torsdag 4. oktober 2012

Ny sponsor.

Jeg har blitt sponset av coolstuff som er en nettbutikk med alt mulig av produkter.
Alt fra potetgull, tepper, spill, masker, klær osv.
Med andre ord har de noe for en hver smak vil jeg tørre å påstå.

Selv har jeg forelsket meg helt i DISSE som jeg vil tro at er perfekt for meg som fryser utrolig lett for tiden.
Dette er noe så praktisk som tøfler du kan varme i mikroen, hvor deilig er ikke det da, varme tøfler når du vil!

Disse kan du få i fargene rosa, beige og rød.

Denne putehøytaleren frister også kjenner jeg.

Jeg hører gjerne på musikk om nettene når jeg er alene, men Asti reagerer på lydene og setter i gang med å "synge" med, derfor har jeg sett meg nødt til å slutte med dette.
Men med disse høtalerene kan jeg fint høre på mp3 spilleren min uten at Asti vil reagere på lyden (eller kjæresten).

Coolstuff har virkelig mye praktisk, kult og ting du ikke viste du trengte.
Så hvis du som meg liker nettbutikker som har litt av alt vil jeg anbefale deg å ta en titt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)