torsdag 4. oktober 2012

Stopp opp å reflekter.

Når det er mye som skjer rundt meg og jeg blir sliten glemmer jeg ofte å stoppe opp og tenke på hvor heldig jeg faktisk er.
Det er trist at det er slik, at hverdagslige plikter, stress momenter og avtaler gjør at jeg glemmer dette, for jeg er jo så utrolig heldig og det er verdt å stoppe opp å reflektere over dette av og til.
Derfor elsker jeg leiligheten min, mitt fristed, der jeg kan reflektere litt :)

Jeg har funnet en fantastisk mann som elsker meg for den jeg er, som prøver å forstå meg på alle måter, og som støtter meg der han ikke forstår meg.
En som kommer å gir meg en god og trygg klem når han vet jeg trenger det som mest, en som kjenner meg bedre og bedre for hver dag som går, en som lytter, tar til seg hva jeg sier, stiller opp for meg og en som ikke minst gir meg kjærlighet.

En mann som også er blitt til min beste venn, en jeg kan fortelle alle mine hemmeligheter til og jeg vet at de forblir der.
En mann som får meg til å føle meg spesiell hver dag, bare med å se på meg, ta på meg og snakke til meg<3
En mann jeg kan gråte sammen med eller le meg ihjel med, kun fordi jeg er trygg på han.
En mann jeg nettopp er trygg med, en jeg kan si at jeg fult ut stoler på at vil meg vell, en jeg vet ikke vil såre meg med vilje, en jeg vet at vil det beste for meg.


Jeg har fått bli kjent med to fantastiske barn som jeg virkelig har blitt glad i, to barn som viser meg tillit og som viser at de er glade i meg.
To barn som stoler mer og mer på meg, som liker at jeg er sammen med de og som inkluderer meg.
To fantastiske barn som har fått en plass i hjertet mitt.<3

Jeg har en fantastisk hund med masse personlighet, selv om enkelte ting av og til kan gå meg på nervene så elsker jeg den lille dotten utrolig høyt<3

Jeg har en familie som er fantastisk.
Som bryr seg om meg og som støtter meg når jeg trenger det og når jeg ikke selv vet at jeg trenger det.

Jeg har noen helt utrolige venner som ligger mitt hjerte nær, både nye og gamle venner setter jeg stor pris på.
Venner jeg vet vil si sannheten til meg når jeg spør om noe, venner jeg kan ringe til om jeg skulle trenge det, venner som stiller opp for meg og venner jeg kan prate med.
Venner som kan være brutalt ærlige ;) men som bare vil meg det beste<3

Jeg har mye mindre angst i hverdagen og har derfor mye større tro på meg selv enn før.
Jeg ser at jeg klarer mye mer enn jeg trodde, jeg vet at jeg strekker til.
Angsten hemmer meg ikke lengere i hverdagen og det er deilig å kunne si (hvertfall ikke slik hverdagen er nå!).

Jeg er så utrolig heldig, jeg har så mye å være glad for, jeg har så mye å sette pris på.
Jeg har fått meg et utrolig bra liv slik det er nå, og jeg håper det vil fortsette å være så bra som nå resten av livet.
Jeg rett og slett elsker livet mitt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)