torsdag 11. oktober 2012

Endelig Torsdag og dagens antrekk.

Endelig var det Torsdag og turen går i dag ut til min kjære igjen<3
Det er deilig å være litt alene, litt borte fra kjæresten og å kjenne savnet, det er jo noe med det å være kjærester og ikke samboere som vi nesten kan si at vi har gått under katogorien på i det siste, som kjærester er det viktig å savne, det er viktig å være fra hverandre for tiden kommer fort nok når vi plutselig er sammen hver dag og vil savne å være borte fra hverandre ;)

Men det er ikke akkurat kjempe gøy å ikke være sammen med han, hvertfall ikke denne tiden når jeg har masse tanker som får svirre fritt når jeg er alene.
Men nå som Torsdagen er her og jeg ser tilbake på de siste dagene tenker jeg bare at det har vært godt (rart det der).

Idag blir det tandorry til middag når mannen kommer hjem<3 reprise av farmen (vi har enda ikke sett noen av episodene og jeg forstår at vi har gått glipp av noe der) og bare kose oss.
I helgen har de meldt dritt vær så da blir det også bare kos, søndag skal vi til leiligheten å lage lamme frikasse, blir spennende på mitt alt for "store" kjøkken ;)

SSå er det møte med Nav på Tirsdag, blir spennende tid fremmover, nå vil jeg ut i jobb og planen er å utplasseres en dag i uka til å begynne med også tar vi det derfra ;)
Blir uansett godt å starte på den delen av livet også kjenner jeg.
Jeg er lei av å ikke kunne bidra slik jeg ønsker i hjemmet, "alt" jeg kan bidra med er liksom husvask og barnepass, noen middager her og der og that`s it egentlig.

Nå er det også sparing for full pakke, 18. November går turen til Tenerife sammen med min kjære og venner+ litt familie av han.
Tror det kommer til å bli en fantastisk tur, det skal også være med noen barn og Silje er litt redd for at hun kan ende opp å bruke litt vel mye tid med disse (ja jeg elsker barn).

Livet smiler selv om det kommer noen mørke skyer inni mellom.


Dagens antrekk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)