søndag 21. oktober 2012

Helg med familien.

Denne helgen har vært utrolig koselig og virkelig gjort at jeg har satt ekstra stor pris på alt jeg har, og ikke minst den lille familien jeg har blitt en del av :)
På fredagen var det hjemmekos med barna som hadde fri, svigermor kom innom på hjemmelaget pizza og vi hygget oss kjempe masse.

Lørdagen var det tid for badeland, min første gang i frolandia noe som var utrolig skummelt egentlig.
Med tanke på at det var et nytt sted, fare for å møte kjent folk, jeg ikke viste hvordan ting var og alt dette.
Da skal jeg ærlig innrømme at jeg kjente på angst symptomene en del.
Men det gikk kjempe bra og var utrolig koselig.
Etter bading gikk turen til svigermor der søsteren til Tor Erik og barna hennes også kom.

Idag startet dagen med å bake brød før vi tok turen til søsteren til Tor Erik for å hente jentungen som overnattet der, ble en god del timer der noe som var kjempe koselig.

Hele helgen har rett og slett vært super og jeg stor koser meg som en del av familien.
Imorgen skal jeg faktisk til byen sammen med den ene søsteren til Tor Erik, blir veldig koselig å bli bedre kjent med henne, er viktig med et godt forhold til kommende svigerfamilie syns jeg, det er jo mennesker man forhåpningsvis skal ha noe med å gjøre i mange år fremover.
Så det blir veldig koselig å bli bedre kjent:)

Tirsdag blir det barnevakt for gutten til en venninne av meg, så da får jeg litt baby kos der ;)
Viktig å få dekket baby behovet nå som verpesjuken melder seg, blir jo gjerne slik når venninner får barn ;)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)