torsdag 18. oktober 2012

Du bestemmer dagen.

Det at man selv er med på å bestemme hvordan dagen skal bli er faktisk sant.
Men det er vanskelig å bestemme seg for å tenke positivt hvis du våkner opp og føler at alt bare er galt, tungt og slitsomt.
Idag bestemte jeg meg tidlig for at dagen skulle bli mange ganger bedre enn i går, og godt er det.
Jeg nappet bryna mine, slik at jeg endelig kunne se på meg selv uten å tenke at det burde gjøres, en god start tenkte jeg.

Så var det kaffe og frokost tid, sammen med god morgen norge, blir alltid så glad av disse tre tingene på morgenen.
Så fant jeg ut at jeg ville gjøre litt om på ting her "hjemme", så får heller mannen flytte alt tilbake igjen hvis han ikke liker det ;)
Så jeg fikk flyttet litt rundt på alt mulig, tent masse te lys, fys i ovnen og enda mer kaffe.
Så fant jeg plutselig ut at musikk og baking hørtes bra ut, så nå står det jaggu en loff deig til heving, har ikke bestemt meg om det blir brød eller rundstykker enda, men hjemmebakt blir det hvertfall.
Senga er byttet på og jeg sniker meg straks inn for å sminke emg ferdig.

Dagen kan bli god selv om den starter med tunge tanker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)