mandag 15. oktober 2012

God mandag.

Hei alle sammen og god mandag.

Denne helgen har virkelig vært en sløve helg uten like.
Min kjære har ikke vært helt i form og været ute har ikke fristet til mer enn å grave seg ned i sofan og holde rundt hverandre å se på film.
Så endelig har jeg startet på ringenes herre jeg også (litt sent, ja jeg vet det), litt lange filmer men mye bedre enn jeg hadde ventet.

I går dro vi til leiligheten min og var der sammen til i dag.
Når jeg får besøk av min kjære i leiligheten føler jeg plutselig at den er min, på en uforklarlig måte.
Vi laget lammefrikasse sammen (som ble nydelig om jeg får si det selv) og så ringenes herre to tårn før han dro på fotball trening.
Nå sitter jeg her med dagens første kaffe kopp, musikk og levende lys.
Funderer på hva dagen vil bringe og forbereder meg til møte med NAV i morgen (som jeg helt ærlig gruer meg til, NAV er min store frykt da jeg har blitt behandlet dårlig der så mange ganger.)
Men det går nok bra til slutt.

Været i dag er like ille som de siste dagene, så planen min er noe så enkelt som å grave meg under dyna å se litt på charter feber fra Tenerife siden vi snart skal dit.
Gleder meg masse til turen nå, skal bli godt å kunne gå lettkledd igjen, bade og nyte hverandre :)

Nå er det straks frokost, blir noe så enkelt som NOKA shake i dag rett og slett, enkelt, godt og bra etter en helg med litt mye utskeielser ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)