søndag 7. oktober 2012

dagen i dag og litt bilder.

God kveld alle sammen.
Idag har jeg igrunnen hatt en veldig fin dag.
Den startet med at jeg fikk sove litt lengere og at min kjære tok morgenturen med Asti for meg, lykke å våkne opp til den beskjeden også bare kunne legge seg ned videre.

Etter jeg hadde stått opp fant jeg ut at jeg like godt kunne bake brød siden vi skulle ha kongekrabber i dag men ikke hadde noe brød igjen, så da satt jeg brøddeigen før jeg og min kjære jobbet litt med å kjøre inn veden, så nå har vi ved for en god mnd til i hus før vi trenger å ta et tak til.

Så var det deilig kongekrabbe kos med familien før min kjære dro på fotball trening.
Så her sitter da jeg, to barn som er i seng og et stille hus.
Kjenner jeg egentlig behøver det nå, er mye som skal skje denne uken her og jeg kjenner at det påvirker meg en del psykisk.
Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, men det er ting som er vanskelige å legge lokk på.

Men nå, akkurat nå når jeg ser tilbake på dagen er jeg lykkelig og kun det :)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)