tirsdag 16. oktober 2012

Dårlige nyheter kommer ikke alene.

Det er rart det der om hvordan en dårlig nyhet sjelden kommer alene.
Dagen startet bra egentlig, NAV møtet gikk greit og jeg føler vi har en ok plan å jobbe med fremover nå.
Så møtte jeg noen fantastiske venninner som jeg brukte noen timer med og spiste deilig lunch sammen med før jeg tok turen ut til min kjære og barna igjen, og ikke minst hentet asti hjem igjen.

Vel hjemme tok det ikke lang tid før første tunge nyhet kom, den slo meg helt ut og jeg gikk inn i det berømte "Silje moduset" mitt, tanker, tårer og bekymringer.
Litt etter fikk jeg enda en telefon som bekymret meg, denne gangen om pappa (det ordnet seg til slutt), og litt etter kom enda en dårlig nyhet som egentlig bare gjorde meg sint.
Idag føler jeg at jeg har fått nok dårlige nyheter for resten av uken (helst året men jeg satser lavt denne gangen).

Jeg er tappet for krefter, tung i hodet og sliten over hele meg, men kvelden tok en fin vending til slutt og jeg kan slappe av på enda et punkt, noe som virkelig er deilig.
Men det har vært en lang og slitsom dag, og jeg håper på en roligere dag i morgen.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)