søndag 2. februar 2014

Ting som gjør meg lykkelig.

Siden dagen i dag er sånn passe dritt tenkte jeg at et innlegg om hva som gjør meg glad og lykkelig er på sin plass :)


  • Å lage meg en stor kopp deilig te, en liten skål med godteri og krype ned i godstolen min med en god bok gir fantastisk lykkefølelse.
  • Kjøpe en ny flaske rødvin som jeg aldri har prøvd før, og finne ut at den smaker himmelsk <3
  • Prøve meg frem på brød og finne ut at de blir høye, luftige OG smaker fantastisk <3
  • Bli holdt rundt av verdens beste kjæreste mens vi ser en film eller ny episode av noe vi følger med på..
  • Når ungene kommer og setter seg på fanget for å få kos..
  • Få masse skryt for maten man lager..
  • Sove lenge på morgenen <3
  • Våkne opp å kjenne at man har masse energi, sette på kaffe og starte rett på husarbeidet <3
  • Lange turer med hunden..
  • Venninnekvelder.. <3
  • Nyte et glass rødvin midt på dagen bare fordi man har lyst. <3
  • Sette seg ned etter å ha ryddet rundt på pynten i stua og finne ut at man er fornøyd.
  • Legge seg tett inntil verdens beste kjæreste og høre at du er elsket..
  • Drive med hobby ting og faktisk bli fornøyd med det man lager.




Det er mye som gjør meg glad, og jeg tror det er ekstra viktig å tenke over disse tingene når man ikke har det så bra..

* Hva gjør DEG lykkelig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)