torsdag 27. februar 2014

Bilder av stuen vår.

God torsdag alle sammen.
Jeg kan ikke forstå at det snart er helg igjen, jeg føler at ukene bare flyr..
Denne uken har gått med til jobb, som vanlig, og venninnetid.
I går hadde min kjære pokerkveld her hjemme med familien og da valgte jeg å rømme huset og heller dra til en venninne..
Jeg har lest og øvd mye til teoriprøven, for nå må jeg bare se å få tatt den bil lappen okke som..

Ellers er det egentlig ikke så mye nytt å fortelle føler jeg, dagene går til jobb og avslapping den uken vi ikke har ungene, og det er ikke så utrolig gøy å lese om hva vi har sett på tv tenker jeg..

I morgen skal jeg lage verdens beste curry til middag, kanskje dere vil ha oppskrift på den?
Da kan jeg jo prøve å få tatt litt bilder underveis isåfall ;)

Jeg tenkte at jeg kunne vise dere litt fra stuen vår når jeg først hadde kamera (som jeg er alt for dårlig til å bruke) nær meg..

De store flotte vinduene våre og lesestolen min <3

Det lille stuevinduet, buret til Asti og sofaen til venstre.

Hyllene <3

Spisebordet vårt, kan virkelig ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å kjøpe nytt når økonomien strekker til, og til å få slipt ned gulvet, det er så ufattelig orange stygt...
Kokebøkene mine, eller noe av de mange..

Litt detaljer..

Lesebordet mitt.

<3

Jeg elsker lys, og nå går det i lime grønt :)

2 kommentarer:

  1. Jatakk til oppskrift!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da blir det oppskrift, men den kommer nok ikke før på søndag kanskje, blir vist taco besøk her i morgen så da blir curryen utsatt litt :/
      Men oppskriften skal jeg få lagt ut :)

      Slett

Ha en flott dag :)