mandag 3. februar 2014

Snart ferie til Riu Buena Vista Tenerife.

Jeg kjenner at det sliter på med snart to mnd med regn og snø, jo da vi har da hatt noen dager opphold inni mellom men det har vært en form for nedbør omtrent hver dag.
Og det sliter på humøret..

Men snart skal vi til varmere strøk og det kan ikke beskrives hvor mye jeg ser frem til.
Denne gangen drar vi med barna for første gang, og vi er spente å gleder oss alle sammen.
Vi skal til Tenerife og på samme hotell som vi var i November 2012..

Dette er et stort og flott all inklusiv hotell med masse aktiviteter, så jeg regner med at vi skal få nok å gjøre iløpet av den uken.
Det jeg/vi gruer oss mest til er vel flyturen med to barn der en absolutt ikke er glad i å sitte i ro :P


Flymaten smaker ikke akkurat kjempe godt, men gud som man angrer om man IKKE kjøper det, for da er det gjerne noe godt som blir servert :P

Utsikten fra rommet..

Enda mer utsikt, det skyet en del til innover i landet de dagene vi var her, men hos oss var det sol hele tiden :D

Jeg lærte sist gang (håper jeg) kakene der nede ser veldig gode ut men smaker ikke like mye som man skulle ønske.

Siam park skal vi uten tvil tilbake til, dette er et kjempe stort badeland som jeg tror ungene vil elske..




Nabobyen, jeg håper det er så pass varmt i vannet at vi får testet det ut denne gangen, sist var det litt for kaldt for vår del..


Hotellet har 2 hovedbasseng, et som er oppvarmet og et som ikke er det.
Det er også eget barnebasseng for de små.
Treningsenter, kafè, liten butikk, frisør og tennis er det også der, samt bamseklubber osv..

Lobby..

Her er hotellet sett fra gangstien..

Maten... Hva skal jeg si om maten da..
Jeg er et matvrak, og når det da blir servert alt fra fisk til kjøttgryter, med masse gode salater, ristyper, poteter, dressing og sauser var jeg frelst..
Jeg ser for meg at ungene vil elske pannekakene til frokost, frukten (ohhh frukten <3) og til middag vil det nok gå mye pomfritt, pizza og pasta..
Men jeg skal nå prøve å snike inn litt grønt da :P

Jeg gleder meg så ubeskrivelig..
Det skal bli så godt med varme, avslapping (så mye det går ann med to barn), familie tid, hygge og avkobling fra hverdagen..

For jeg kjenner at jeg er utrolig sliten både fysisk og psykisk for tiden og da er det jaggu godt å se frem til noe :)

Vi skal forresten til Riu Buena vista...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)