mandag 10. februar 2014

Ny uke..

Da var det mandag igjen, ny uke og vi kan selv velge hva vi vil fylle den med..
Jeg har tenkt å fylle uken min med jobb og selvpleie, jeg har spart bryna mine alt for lenge nå slik at jeg kan få nappet de hos en frisør og få en litt skikkelig form på de igjen, også har jeg tenkt å endelig få klippet tuppene mine igjen, det er alt for lenge siden..
Jeg har også et gavekort på aromaterapi massasje jeg gjerne vil få brukt snart, så hvis det passer inn med alt det andre på samme dagen håper jeg å få brukt den også..

Ellers så har vi her nede endelig sett blå himmel igjen, vel og merke bare litt her og der, og det forsvinner fort igjen.
Men det er jo et håp da ;)
Vi har jo hatt nedbør mer eller mindre konstant siden uken før jul, så det er godt å se at det finnes blå himmel og litt sol selv her nede ;)

Jeg har fått satt en brøddeig også i dag, så i morgen blir det hjemmebakt brød på nista igjen, det beste jeg vet<3
Skal jo jobbe alene i morgen og starter klokken 7, så da har jeg 2 timer før nr 2 kommer på jobb (vi er alltid to på jobben) som jeg kan roe det litt ned på, er bare en bruker som skal opp innen den tid så det passer meg bra ;)

PLutselig kikket jeg gjennom minnekortet til kamera å så at det var en del bilder der, så hvorfor ikke vise noen ;)
Fine fuglene som ble faste gjester i høst.



Nyttårsaften<3

Har dere hilst på Sukker? Dette er altså kaninen til Birgit, en vilter liten krabat som stortrives når hun kan løpe fritt på stuen :)

Ha en fin dag videre alle sammen, når får jeg bake ut brøda også forberede middagen :)

2 kommentarer:

Ha en flott dag :)