søndag 23. februar 2014

Endret på designet, hva syns du?

God søndag alle sammen :)
Her har det egentlig vært en veldig stille og rolig dag, etter vi hadde besøk av to nevøer av Tor Erik fra i går til i dag.
En på 5 og en på 3 år pluss "vår" på 6 laget liv i leiren kan du si, og dagen min startet halv 6 i dag tidlig, så jeg har vært litt trøtt for å si det slik..
Usminket, trøtt og med poser under øynene :)

Tor Erik og guttungen dro til kristiansand i dag, Markus skulle nemlig spille sin første cup turnering med fotballen, de tapte dessverre alle kampene, men han kom hjem med en liten pokal selv om, så han var veldig fornøyd.
Imens hadde jeg stekt ribbe her hjemme, som ventet når de kom inn døra, og hatt besøk av gode Helene<3
Så nå er maten i magen, hodet har fått ut litt tanker og ungene sitter i badet :)

Jeg gleder meg egentlig litt til de er i seng sånn at jeg kan seile ned under teppet mitt og se en episode av grey`s anatomi før mannen kommer hjem fra fotball trening :)

Jeg har forresten gjort litt om på designet mitt, hva syns dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)