mandag 3. februar 2014

Gleder meg til jobben.

I morgen er det tid for jobb igjen, og det er så deilig å kunne si at jeg GLEDER meg til å jobbe.
Jeg ser sånn frem til å komme på jobben, se hvem jeg skal jobbe med og vite at jeg har noen timer fri fra meg selv og kaoset i hodet mitt.
Jeg har endelig fått søkt på sommerjobb der jeg er nå også, dette er et stort skritt for meg, for muligheten for at jeg blir avslått er jo stor, men jeg hoppet i det og tenker som så at det værste som skjer er at jeg får nei..

Ellers så har dagen i dag bestått av å bake brød, lage stekt ris til middag, handlet inn litt mat, lagt ungene og nå skal mannen se fotball..
Humøret jobbes med, men det merkes at ting ikke er så alt for greit akkurat nå..
Men jeg håper jeg kommer meg ut av det snart, for det er utrolig slitsomt å ha det slik som dette..

Uansett... Jobb i morgen :D

1 kommentar:

  1. Hvor jobber du? :)
    Du spurte hvor jeg jobber, og jeg jobber på Bjørkevegen 2 i Froland :p :)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)