søndag 9. februar 2014

Min mening om quest barer.

Etter å ha lest om quest barene på diverse blogger har jeg endelig kjøpt en pakke selv fra iherb (ja jeg er frelst).
Etter 10 dagers venting kom pakken på døra av min snille postmann, og jeg var kjapp til å åpne for å smake..


Jeg kjøpte smaken chocolate chip cookie dough og var veldig spent..
Vel... jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet meg, men den første baren syns jeg var veldig søt, nesten litt ubehagelig søt med en litt uvant smak.
Det var store gode biter av sjokolade i den men jeg ble litt skeptisk til den søte smaken..
Men jeg kunne jo ikke bare gi meg, tenkte at jeg sikkert måtte venne meg til smaken og tok derfor en i dag også, spiste halve som den var og den andre halvdelen varmet jeg i mikroen som jeg har lest at andre har gjort..
Når jeg varmet den ble den veldig god, da smakte det rett og slett litt kake av hele greia og jeg ser virkelig for meg at dette er super kveldskos fremover..

Nå er jeg egentlig veldig lysten på å teste ut flere varianter, og tror nok at det er fare for at det blir bestilt en pakke ganske snart..

(Hvis du ikke har handlet på Iherb før, men ønsker å teste det ut har jeg en kode som gir deg 5-10 dollar avslag, alt etter som hvor mye du handler for, tast inn koden RZR194 første gang du handler og få rabatten..)

Iherb har alt fra te, godteri, hudprodukter, hårprodukter, atkins, mat, oljer, stevia, krydder til vitaminer, stort utvalg og utrolig billige priser....


Gå inn på IHERB.COM for mer informasjon..

* Har du testet ut quest barene, hva er isåfall din mening?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)