onsdag 12. februar 2014

Spørsmålsrunde og dagen..

Hei alle sammen..
Det er rart dette her, etter stemor innlegget mitt har jeg hatt en god del flere treff daglig enn jeg pleier, og dette får meg igjen til å ville blogge mer for dere, for jeg vil jo ikke miste dere som er innom fast her ifølge statistikken min <3
Det er uansett veldig koselig at dere er innom, og jeg setter stor pris på å kjenne på blogglysten igjen, det er lenge siden det...

Uansett, i dag har jeg vært på jobb igjen, ikke så alt for mye gøy å fortelle fra jobben egentlig, annet enn at jeg fikk lagt inn 1 times tur iløpet av vakten min, været skiftet fra sol,snø,hagel, regn og opphold iløpet av den timen, jeg har vasket to leiligheter og pratet om prinsesser store deler av dagen..

Etter jeg kom hjem har jeg egentlig bare sittet på sofan, spist middag og sett på Lost, nå ser mannen på fotball mens jeg blogger for dere ;)


Fine dyra mine, nydelige (og sære) Asti og pusen Rasmus <3

*Nå som jeg plutselig har en del flere lesere lurer jeg på om det er noe dere lurer på ang meg?
Derfor kjører jeg igang en spm runde der dere kan spør om det dere måtte ønske, så svarer jeg så godt jeg kan..
Kom gjerne med forslag om det er noe dere ønsker å lese om når dere først er innom, eller bare legg igjen en liten hilsen.
Det tar bare et lite minutt å legge igjen en liten kommentar sånn at jeg eventuelt kan besøke bloggen din om du har en, og på den måten bli bedre kjent med deg, eller bare få en liten tilbakemelding på det jeg skriver, hva du vil ha mer av eller bare en hilsen ;)

3 kommentarer:

  1. Du er skjønn! Det er så deilig å se at du har det så bra!
    Jeg liker å titte innom å lese, bare for å oppdatere meg på livet ditt nå som vi ikke snakkes så mye lengre.. Også er jeg alltid glad når det ligger ute noen oppskrifter på noe godt!
    Håper du fortsetter å blogge :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe takk vennen :)
      Så koselig at du fortsatt er innom, og ikke minst at du legger igjen et lite vink til meg <3
      Oppskrifter kommer plutselig vettu ;)
      Går alt bra med deg for tiden da?
      Klem<3

      Slett
    2. Ja, noen ganger er jeg jevnt innom, og noen ganger går det plutselig litt tid før jeg kommer på det igjen! Men jeg oppdaterer meg alltid tilbake ;)
      Den pavlovaen var jo kjempesøt! Har laga pavlova mange ganger, men aldri tenkt at man kan tilsette farge og lage andre former enn langpanna jeg har laget.. Det var god inspirasjon! :) Og jeg beundrer deg alltid som lager så mye fra bunnen av! Jeg kjøper bare ferdig vaniljekrem jeg, men er jo sikkert dobbelt så godt å lage den selv!
      Her går ting greit vettu :)
      God klem til deg<3 Og god helg!

      Slett

Ha en flott dag :)