søndag 9. februar 2014

Morsdag og ansvar for ungene..

Gratulerer med morsdagen alle mødre <3

I dag våknet jeg seeent til frokost på senga fra min kjære, levende lys og pizza fra i går, perfekt start med andre ord..
Bilde: Frokost på senga ❤️ jeg er ingen biologisk mor,men jeg er en reservemor andehver uke og jeg elsker det!!!
Vi dro temmelig fort ut til mamma`n min for å feire bursdagen til to søsken der, mannen skulle på MR så han dro videre med en gang..
Det ble masse koseprat med mamma, gryterett til middag og ungene fikk herjet litt, helt topp med andre ord..

Nå har vi kommet oss hjem og mannen har reist videre for å se kamp med sin onkel, så jeg sitter her med to fantastiske barn, et ryddig hus (til slutt hehe) og levende blomster..
Mannen kom hjem med tulipaner til meg på Fredag og rosene kjøpte jeg selv på Torsdag, jeg elsker å ha ferske blomster i hus, det gir en liten piff i det gråe været..

Bilde: En hverdag med blomster er en hverdag med farger.

Vi har (jeg har) kjøpt oss voksduk til stuebordet, jeg er så lei av å vaske duker i hytte og pine fordi det blir gris så da kjøpte jeg like godt en fin voksduk som kan ligge på hele tiden, og kan grises på så mye vi vil uten at den trengs å skiftes ut, perfekt løsning..

Nå er ungene oppe for å se på film, jeg sitter her å går gjennom litt ting på bloggen og skal oppdatere meg litt på alle programmene jeg har spilt inn som mannen ikke liker å se på, også skal ungene etter hvert i badet..
I dag har jeg med andre ord ene "ansvar" for ungene, og jeg elsker det!!!


I morgen er det ny uke igjen med jobb og det som hører med, det blir også litt ekstra jobbing for min del, noe som er veldig greit for da blir det også litt ekstra penger ;)

* Hvordan feirer dere morsdag egentlig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)