fredag 14. februar 2014

Fantastisk svigerfamilie.

I går var det en heltisk og koselig dag..
Den startet tidlig som den alltid gjør, sånn rundt 6-6,30 og formiddagen ble brukt til å slappe av og stelle meg før jeg skulle til byen.
I byen møtte jeg min gamle x kjæreste og vi ble sittende å prate litt før jeg hadde time hos frisøren for å nappe og farge bryna mine.
Jeg har alltid hatt tynne bryn som ikke tar lett farge, men i går ble jeg egentlig positivt overrasket over hvor mye farge de tok, selv om jeg så klart må fylle inn litt selv når jeg skal sminke meg da..

Etter det var det hjem igjen før vi skulle ut til min svigerinne å spise middag, hun hadde nemlig bursdag i går og disket opp Taco til hele familien..
Det ble 7 barn og 7-8 voksende totalt, så vi var en god gjeng..
Det er alltid så koselig å samles sammen med familien hans, jeg er så heldig som har fått meg en fantastisk svigerfamilie <3

Vi hentet ungene hos mora i går for å ha de med oss, det var såå deilig å se de igjen, og jeg syns guttungen hadde vokst sånn de siste dagene hehe, hadde sikkert noe med at han hadde sveiset seg litt og tatt på fine klær, men jeg syns hvertfall han så så mye større ut..

Idag skal jeg jobbe ekstra kveldsvakt, det blir faktisk min første og jeg kjenner jeg gleder meg til det.
Det er godt å ha en jobb man gleder seg til å jobbe på, og jeg føler at omsorgsyrke passer meg perfekt, det burde det jo også siden jeg har fagbrev hehe..
Frem til jeg skal på jobb er det også en del som skjer, vi får besøk av en som skal fikse komfyren vår, venninna mi kommer å henter Asti, for hun skal ha ho i helgen (deilig med en ren kjærestehelg) også må jeg ta siste ryddings..
Tor Erik hadde stått opp grytidlig i dag og vasket ned hele kjøkkenet for meg <3 LYKKE med en så fantastisk flink mann i hus må jeg si..

Nå er det frokost, den siste uken har jeg fått helt dilla på knekkebrød med spekeskinke på, så det blir det nok til frokost i dag, også egget Tor Erik kokte til meg..

Det er fortsatt utrolig gøy å se at så mange er innom bloggen min, men jeg syns dere kan bli litt bedre på å legge igjen et spor da ;) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)