lørdag 21. juli 2012

Valpene slik de er nå!

God jenta.

Skal vi leke?

Mmmm teppe er godt gitt.

Men "mamma" da..

Gutten min<3

Jente nr 1.

Jente nr 2

Jente nr 3

Jente nr 4

Gutten er det en del etterspørsel etter men jentene er fortsatt til salgs, så hvis noen er intr i noen flotte blandinger er det bare å sende meg en mail på Siljeherigstad@hotmail,com.

Dette er blanding av 50% bichon frise og 50% japanesisk chin.
De ser ut til å bli langhåret med nokså slett hår men vil fortsatt kreve å bli børstet noen ganger i uken hvertfall.
En klipp er nok heller ikke dumt noen ganger i året, men det kommer an på hvordan dere som eiere ønsker å ha de.
Valpene har startet sosialiseringen i byen der de får hilse på mennesker og dyr, se bilder og båter.
Det er fortsatt litt skummelt og mye som er nytt, men så fort de ser noen med to ben er de helt i hundre.

Den ene jenta har virkelig en herlig og rolig personlighet (en så lenge) hun sitter gjerne å venter tålmodig på kos mens søsknene driver å presser seg frem, men så fort du er alene med henne blir hun gjerne tøffere og vil leke.
Hun er typen som nusser deg på kinnet hvis en tåre renner, som slikker på øret istede for å bite og som legger seg inntil deg for å sove trygt.

Gutten er den villeste så klart, med 4 søstre må du være litt vill.
Han skal gjerne krangle med søstrene, teste litt grenser og dra litt i håret, men så fort du er alene med han så vil han gjerne ligge på fanget å sove eller bare kose.
Han er virkelig nydelig.

De andre 3 jentene har til nå veldig lik personlighet, altså ingen utpreging.
De er ville, men kan være rolige, de biter og leker som valper skal gjøre men kan også kose.
De er som valper flest som er 7 uker gamle..
Velg meg, velg meg,velg meg, velg meg da!!

7 kommentarer:

  1. Herlighet så skjønne! Kenneth ville låne en av de:P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er blitt utrolig herlige <3

      Slett
  2. Hei vi kjøpte jente nummer 4 og hun har fått navn JAZZY, hun er en veldig blid, social og snil valp.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre da..
      Hold meg gjerne oppdatert om henne hvis dere kan, og masse lykke til videre :)

      Slett
  3. Hei kan du huske fødseldato til valpene, trenger den til pasport til hunden ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så klart husker jeg det :) De ble født 1. juni :)
      Har du bilde av valpen slik den er nå som du kunne sendt på mail eller noe? Er så spent på å se hvordan den ser ut :)
      Mailen er eventuelt siljeherigstad@hotmail.com

      Slett

Ha en flott dag :)