fredag 27. juli 2012

Første "familie tur".

Hei alle sammen.
Nå er jeg tilbake i leiligheten for en dag, grunnet sykdom av et eller annet slag, hovene mandler, feber og små vondt i muskler og ledd.
Det passer seg virkelig ikke å bli syk nå, hadde jo egentlig planer hele helgen jeg, skulle kose meg de siste dagene med kjæresten og ungene hans før det er jobb for han igjen.
Men jeg fant ut at det er bedre og ta en rolig dag her hjemme, pleie kroppen og bli kvitt feberen hvertfall slik at jeg er klar til å stable ved og gå på fest hos Helene i morgen..

Denne uken har vært super, som de siste ukene har vært.
På Tirsdag var det lekeland med ungene i 3 timer, der jeg fant ut at jeg minst skulle være like tøff som jentungen hehe, hun tok 100 "fua og opp" på trampolina, og det skulle vel jeg også klare.
Angret meg dagen etter kan man si, aua i ryggen (og generelt resten av kroppen hehe).
Fikk guttungen med meg i den ene sklia som han har vært små redd for før, og til slutt tok han den helt alene.
Fikk løpt rundt og herjet godt de timene, lykke<3
Var her jeg først kjente at halsen var vond, men man kan ikke bli syk når man er sammen med barn ;)

På Onsdag var det bare å pakke sakene å sette oss i bilen, nesa mot Bryne.
4 timer i bil med kjempe snille barn, da gjør det ikke noe å dra på tur vel, når ungene oppfører seg så bra som disse gjør.
Ingen krangling, bare hygge (og litt mas om vi snart var fremme, men det er jo helt normalt.)
Fremme på hotell rommet fikk vi oss noen minutter før det var ut å kikke litt.
Kebab pita til kveldsmat også rett i seng omtrent.
To trøtte voksende og to våkene barn.
Ikke bare bare å skulle sove på samme rom da.
Men det gikk når vi voksende bare plugget inn øreproppene og ikke svarte de ;)

Torsdagen startet tidlig med en times tid kos i senga før det var frokost, pakke også til kongeparken.
10 over 10 var vi i kongeparken og klokken 17:15 satt vi i bilen igjen.
Lang dag der det gikk i et så og si hele tiden, men gud så utrolig koselig det var..
Jeg var oppe i flere karuseller enn jeg har vært siden jeg var liten, ungene hadde det kjempe gøy og oppførte seg eksemplarisk som de alltid gjør.
Maten var ikke noe å skryte av der inne da dessverre, det var vel den eneste nedturen vi hadde inne i parken.
Det beste er at ungene vil ha meg med på ting, karuseller, kikke eller bare holde hånda.
Til og med guttungen ble med selv om faren sto å ventet, deilig når de blir tryggere på meg.
Vi var sikre på at de skulle sovne i bilen på vei hjem, men bortsett fra de 10 minuttene guttungen sov var de våkene de 4 timene.
Når vi kom hjem var vel jeg og Tor Erik de som var trøttest, da hadde feberen min startet for fult også så jeg frøs og var varm om hverandre.
Men søte gutten min tok leggingen med ungene og sto opp med de på morgenen i dag, utrolig deilig selv om jeg ikke fikk sove etter de gikk ut, men jeg fikk hvertfall slappet av en stund.

Så reiste jeg som sagt hjem en tur nå, mens jeg pakket sakene mine kommer ungene inn og lurer på om jeg skal pakke med meg alt og reise.
Jeg skal bare hjem en tur fordi jeg er syk sier jeg, du kommer vel tilbake en gang da Silje sier jentungen <3
Jeg fikk ikke lov til å pakke med meg alle klæra, fordi jeg skulle komme tilbake igjen <3









Ungene har fått lov til å låne kamera mitt de siste dagene, så alle bildene er tatt av de.
Livet er herlig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)