torsdag 19. juli 2012

dagene går i et.

Hei alle sammen.
Her går dagene i hverandre og jeg glemmer bloggen nok en gang bort.
Jeg er ikke helt kommet inn i noen rutine der jeg klarer å kombinere hus, kjæreste, pappa og barn så tiden strekker ikke til.
igår var vi hvertfall å fisket tryter i et vann hos faren til Tor Erik, 7 flotte fisk fikk vi som vi hadde til kveldsmat.
Hos faren fikk jeg smakt kongekrabber for første gang, og for å si det slik håper jeg ikke det blir siste..

Idag har jeg vært hos pappa en tur og hos valpene.
Har fått vasket litt sammen med Tor Erik, vært på bær tur med ungene og ellers bare kost meg.
Buss har jeg også fått tatt i dag, ikke det at det er noe særlig problem akkurat for tiden.
Imorgen blir det vel tur opp til "svigermor" og da regner jeg med at hele dagen går der.

Når jeg kommer hjem på lørdag kommer det nok en bedre oppdatering til dere tror jeg, frem til da må dere bare nyte livet.
Nå skal vi voksende ha noen timer for oss selv bare ungene faller til ro (jeg skjønner hva du mener med det nå mamma, og beklager for alle gangene jeg ødela akkurat den biten for deg ;) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)