torsdag 5. juli 2012

Spontantur til tyrkia

For en sommer det ser ut til at jeg skal få.
Altså, sommeren hadde blitt fantastisk uansett den, men den topper seg hele tiden.
Først startet jeg sommeren med så lite angst som jeg ikke kan huske at jeg har hatt før, jeg har utfordret meg selv på så utrolig mange måter og vunnet hver gang.
Fått meg leilighet, flyttet for meg selv, tatt buss oftere enn på årevis osv.

Det var sverigeturen som var en perfekt tur på alle måter.
Godt selskap, koselige dater, deilig mat, gode samtaler ja hele pakka.
Den første turen jeg har hatt utenfor Norge siden jeg var på harry tur til sverige for 4 år siden.

Som om ikke det var nok skal jeg jaggu til Tyrkia allerede nå til søndag.
Husk nå dere som kjenner meg at jeg hadde startet å planlagt en sånn tur hvertfall et år i forveien, jeg hadde sikkert pakket ferdig et halvt år før og gruet meg de siste mnd.
Turen ble bestilt i dag, ja du leste riktig.
Og vi drar nå til søndag, altså om 3 dager til (inkl søndagen).
Klokken 2 på natten setter vi oss i bilen (hvis jeg ikke får mast meg til at vi drar enda litt før), og i 7 tiden går flyet.

En uke i et fremmed land, en fremmed kultur, uten mamma og familien (har bare vært i "syden" en gang før og det var med nesten hele familien) bare meg og kjæresten<3
Jeg er helt trygg på at det vil bli en fantastisk tur med fantastiske minner, en tur jeg aldri kommer til å glemme.
Jeg vet at jeg er 100% trygg, at jeg kommer til å ha det kjempe bra hele tiden, at hele turen bare kommer til å bli sverige turen gange 1000.
Nå¨driver jeg å pakker, eller finner frem det jeg skal ha med meg rettere sagt, får ikke pakket før på lørdagen en gang siden jeg ikke har noe å pakke i.
Passet er funnet frem, jeg må bare huske å få det med meg!!!!!
Bikini fikk jeg endelig kjøpt meg i dag, alt er klart..

Jeg gørr gleder meg, sommerfugler i magen gleder meg..
Nå må jeg få ordnet alt her i leiligheten sånn at det ser bra ut når jeg kommer hjem igjen også, henge opp postkassen min også pakke ned sminke og det jeg trenger av slike ting.
Som dere da forstår blir jeg borte fra bloggen fra og med i morgen.
Imorgen blir det fest hos kjæresten også går det slag i slag.
Heldigvis har jeg noen til å passe leiligheten min, alt må jo være i orden sånn sett også vettu :)

Håper dere får en fin uke alle sammen, vi blogges når jeg kommer hjem igjen :)

1 kommentar:

  1. Kos deg så masse på tur :) Jeg er bare bittelitt misunnelig ;)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)