tirsdag 3. juli 2012

Deilig dag.

Dagen i dag ble kjempe fin, etter jeg mistet bussen kom Marie på besøk en tur og vi fikk spist deilig pasta salat og kjadret litt.
Så tok vi turen til Harebakken der vi fikk handlet litt, jeg fikk en vakker blomst i innflytningsgave som nå står i vinduet (det regner ute må vite så den må stå inne i varmen ;) ) og en liten blomst jeg fikk kjøpt selv.
Var også på matbutikken en tur for å handle litt, der innså jeg at de hadde tatt full pris på en vare som var nedsatt, vanligvis hadde jeg latt det være og gått men i dag klarte jeg å si i fra og fikk derfor tilbake de kronene som var feil.
Stolt<3

Nå sitter jeg bare å venter på at kjæresten skal komme, har fått ryddet på plass litt tøy i dag og prøvde å sove litt selv om det ikke fungerte så bra hehe.
Litt trøtt etter mange netter med lite søvn, i natt var jeg jo våken når telefonen ringte klokken 4 og fikk ikke sove igjen etter det, før det var det heller ikke mye søvn men når man kan ligge inntil en trygg kropp trenger man ikke søvn ;)

Imorgen får jeg ny verandadør her i leiligheten, også blir det en tur inn til valpene etter det tenker jeg.
Til middag har jeg planlagt grønnsakssuppe, gleder meg masse :)





Siden sommeren tydeligvis kom i mars og i pinsa går jeg tilbake til da å legger ut noen "sommer bilder".
For her hos meg er det bare grått og små regn ute, men det er deilig det også, da har jeg en god grunn til å tenne stearinlys og kose meg under pledd med en kopp te :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)