tirsdag 24. juli 2012

Stolt er jeg.

Hei alle sammen.
Jeg syns jeg lover og lover ang disse innleggene, men plutselig forsvinner jeg igjen ;)
På søndag`s kvelden kom ungene til kjæresten opp en tur mens han dro på trening, når de ble hentet ble jeg like godt med hjem til de.
I går var det fult kjør fra morgen til kveld, slik det som oftest er her ute når ungene er hjemme, fikk en liten tur inn til pappa og til valpene før det ble hjemmelaget pizza og film kos hos kjæresten igjen.

Idag er det planer om lekeland med ungene i håp om å slite de ut;)
Og i morgen blir det tur bort til vestlandet for så å besøke kongeparken på Torsdag.
Som dere sikkert forstår vil jeg derfor bli litt borte nok en gang, men fra høsten en gang er jeg nok inne i rutinene ;)

Ellers har jeg det utrolig bra for tiden, alt går min vei og jeg nyter hver dag.
Vi lå å pratet om hvordan jeg har forrandret meg de siste 3 måndene, og det er jo sinnsykt egentlig når jeg ser tilbake på det.
Jeg er tryggere på meg selv, roligere, føler meg mer balangsert og ikke minst har jeg vokst utrolig mye.
Stolt er jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)