fredag 27. juli 2012

Hverdags lykke.

Hverdags lykke har fått ny betydning for meg de siste ukene.
Før skulle det mye til før jeg kunne kjenne meg lykkelig, du vet når du får sånne lykke sommerfugler i magen og det slår deg at du er heldig og lykkelig?

Nå kommer de hele tiden, små ting som andre kanskje tar for gitt, men som betyr så mye for meg.
  • Som når guttungen spontant tar hånden min når vi skal ta karusell eller er i butikken.
  • Når han uten problem blir med på ting selv om pappa`n ikke er med.
  • Når jentungen hvisker hemmeligheter med meg, som bare er vår hemmelighet.
  • Når ungene rotter seg sammen å kiler meg til jeg holder på å le meg ihjel.
  • Når kjæresten stryker meg på kinnet og gjennom håret når vi kjører bil, mens ungene synger for full hals baki.
  • Når han ser på meg med bekymret blikk fordi jeg begynner å bli syk.
  • Når han står opp med ungene på morgenen slik at jeg kan ligge litt lengere.
  • Når ungene vil ha meg med på ting.
  • Når jentungen kommer med blomst til meg.
  • Når pappa sier han er glad i meg.
  • Når pappa tar hånden min når vi er på tur.
  • Når 5 valper og en mor kommer logrende hver gang jeg kommer på besøk.
  • Når jeg kan legge meg om kvelden i to trygge armer som holder hardt rundt meg og orda -jeg er glad i deg- hviskende i øret mens jeg tenker gjennom hvor heldig jeg faktisk er.
Livet mitt er fylt av lykkelige øyeblikk for tiden.
Verdens heldigste jente tror jeg at jeg er<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)