fredag 27. juli 2012

Sommeren 2012 er starten.

I april så jeg for meg sommeren omtrent slik, valpekos, en overnatting på merdø hvis vi var heldige, turer til gjestebrygga for å drikke pils i sola og masse nye serier å se på.
Sommeren min i år skulle med andre ord bestå av å se film, sitte i leiligheten med valpene og kanskje en overnatting på Merdø.

Sommeren har blitt noe helt annet.
Sommeren har blitt slik jeg ikke har turt å drømme om, slik jeg en sjelden gang har drømt om når jeg har sovet, men glemt igjen når jeg våknet.
Sommeren har blitt det beste sommeren siden jeg var 13 år.

Sommeren 2012 har virkelig gitt meg smaken på livet igjen, sommeren 2012 har gitt meg en haug av gode, vakre minner.
Sommeren 2012 har gjort at jeg aldri igjen kan høre på DDE, Hellbillies og Banana Airlines igjen uten å tenke på nettopp sommeren 2012.
DDE vil for alltid minne meg om turen til og fra kongeparken, Hellbillies vil minne meg om den første tiden jeg og Tor Erik hadde sammen, Banana Airlines vil minne meg om turen til Tyrkia.

Jeg har opplevd så utrolig mye denne sommeren.
Lang kjøretur til Gøteborg som ble en kjempe flott helg med min kjære.
Første date (mange ganger) både på kinaresturanten ved siden av meg, i Gøteborg og Tyrkia.
Spontan tur til Tyrkia en uke, en uke med masse fine inntrykk, minner og bilder.
Familie tur til kongeparken sammen med min kjære og ungene hans, der jeg fikk være med å dele første natt på hotell med ungene.
Jeg har møtt så utrolig mange nye mennesker, blitt inkludert i en ny familie, fått nye venner.
Jeg har blitt mer utadvent rundt andre, og jeg stoler mer på meg selv enn noen gang.

Jeg har vokst så utrolig mye denne sommeren, angsten er kraftig redusert, jeg føler jeg med sikkerhet kan si at selvskading er noe jeg har lagt bak meg og ikke skal ta opp igjen og jeg tar meg selv i å føle meg normal til tider.
Jeg er så mye mer enn bloggeren Silje med psykiske problemer.
Jeg er Silje som er sterk, leken, vågal, sprudlende, sosial, inkluderende, flink med barn, tar initiativ både ute og i hjemmet.
Jeg er Silje som vil oppleve mer, som vil jobbe, som vil ha lappen og bil.
Jeg er Silje som smiler, lever og drømmer..

Sommeren 2012 vil for alltid være en god sommer, for til tross alle de små tingene som har vært tunge denne sommeren har det vært så utrolig mye positivt.
Denne sommeren fant jeg tilbake til meg selv, denne sommeren fant jeg livsgleden, denne sommeren fant jeg tilbake til grunnen til å leve.
Denne sommeren valgte jeg meg selv og livet mitt fremfor andre.
At livet kan forandre seg så utrolig mye siden mai er utrolig, hvor hadde jeg vært hvis jeg hadde valgt anderledes?

Jeg valgte meg selv, og jeg valgte å leve!

1 kommentar:

  1. Det er så flott! Dette fortjener du! Stå på videre. :)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)