onsdag 18. juli 2012

Kjæreste, barn og valper

Hei alle sammen.
Først og fremst må jeg si at ting sjeldent er så ille som på innlegget under her, jeg hadde rett og slett fått nok akkurat der og da.
Nå er ting mye bedre, fortsatt masse å tenke på men jeg er rundt kjæresten og ungene hans og det hjelper utrolig mye.
Jeg fikk også masse valpekos i går noe som hjalp masse.
Og pratet med Helene på kvelden.
Så ikke vær redde for meg er dere snille:)

Bloggingen vil nok bli litt nedprioritert enda en gang, når jeg er her ute prøver jeg å unngå å sitte på datan for mye da min kjære kjæreste bare klager ;)
Men han er mann og han forstår ikke dette med forhold til bloggen, så hva kan jeg gjørè?
Da må jeg bare respektere han litt der også samtidig prøve å få til et innlegg om dagen hvis det går.

Igår var vi så trøtte begge to at vi fant senga så fort ungene hadde lagt seg, deilig også egentlig å være sliten på den måten.
Jeg og barna laget taco til middag i går mens min kjære fikk seg 10 minutter i fred ;)
Syns bare slikt er gøy jeg, stå å innvolvere ungene litt i matlaging.
Idag vet vi ikke helt hva som er planen enda, håper det lille som er av sol skal holde seg slik hvertfall.
Godjenta mi<3

2 kommentarer:

  1. Nommin, se den lille goingen da <3
    Kjenner meg nok en gang igjen i det du skriver - ta det som det kommer, og ikke føl at du MÅ blogge, det er ingen plikt :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er ikke ho nydelig <3 Føler et lite behov for å holde dere oppdatert, men blir nok bedre etter hvert når jeg får inn rutiner med familie og slikt :)

      Slett

Ha en flott dag :)