mandag 2. juli 2012

Dagen ble ikke som forventet, tips om tur.

Idag har jeg hatt en super dag selv om den ikke gikk slik jeg hadde planlagt.
Planen min var jo å få ryddet ut resten av tinga mine, få klæra mine på plass, komme i orden og alt dette, vel slik ble det ikke.

Igår planla jeg og Helene å møtes i byen for å se på valpene og eventuelt dra til leiligheten min etter det.
Vi møttes vi, og fikk masse valpekos noe som var utrolig deilig.
Når vi gikk fra leiligheten i byen ringte moren til kjæresten min og lurte på om jeg var i byen, så det endte med at jeg møtte ho og barnebarnet hennes.
Vi ble gående rundt å kikke litt før vi spiste pizza på peppes også dro til søsteren til kjæresten min for å levere barnebarnet/datteren der.
Så var det opp i leiligheten her for å vise den frem, enda mer kjadring før hun dro videre.

Nå har jeg fått en liten time alene som jeg har brukt på å rydde litt på plass, handlet på butikken og hørt masse musikk.
Nå sitter jeg egentlig bare å venter på at kjæresten skal komme, så skal kvelden nytes med masse kjæreste kos.
Vi skal se om vi ikke finner ut hva vi skal når han har ferie til uken, så hvis noen har noen tips om noe som ikke er alt for dyrt, som det er 99% sikkert at det er sol og varmt, strand og paraplydrink så er det bare å si i fra ;)


1 kommentar:

  1. Restplass.no har turer for 1500 kr spesifisert hotell + fly pr pers.... er bare å hoppe på.... husk solkrem å bikini... billigere enn å feriere i norge...

    SvarSlett

Ha en flott dag :)