torsdag 5. juli 2012

Bare kos.

God morgen alle sammen.
Igår fikk jeg rett og slett ikke blogget noe, jeg var ute av døren klokken 8 på morgenen og kom hjem nå.
Først hadde jeg noen flotte timer sammen med Kinemor med masse skravling og kos før jeg ble kjørt til byen og hadde noen timer med valpene.
Valpene var skikkelig hyperaktive i går og det ble masse lek og morro, nyter virkelig tiden med de søte små<3

Så var det ut til kjæresten når han var ferdig på jobb, grillet og koste oss sammen med søsteren hans.
Før vi ble sittende å slappe av med en film før det var natta..
Men i dag kjente jeg at jeg virkelig var trøtt når jeg ble vekket, så i morgen skal jeg sove så lenge jeg klarer har jeg funnet ut hehe, må samle krefter nå som vi skal på ferie til uken (vet fortsatt ikke hvor eller når vi drar, men det finner vi ut av).

Idag har jeg ingen planer som MÅ gjøres, men jeg skal hvertfall inn en tur til byen for å finne en bikini og få litt valpekos.
Også tenkte jeg at jeg skulle legge meg på min flotte veranda å sole meg litt senere.
Bortsett fra det har jeg ikke tenkt til å gjøre noen ting, men dagen er fortsatt ung så mye kan skje.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)