fredag 1. mars 2013

Min første Iherb pakke.

Idag har jeg endelig motatt min første iherb pakke, og gjett om jeg er fornøyd.
Bounty bar fra atkins, har ikke smakt den enda men har hørt mye bra om den, og kjeks til barna.
0,96 dollar eller 5,50 kroner for kjeks.
5,97 dollar eller 34 norske kroner for barene.


Shampoo til asti, litt skuffet over str på denne, trodde den var større.
1,57 dollar eller 9 norske kroner.

Spirulina, d vitaminer og freebis.
4,45 dollar eller 25.50 norske kroner for d-vitaminer.
8,91 dollar eller 51 norske kroner for spirulina.

Koster 0,85 dollar eller 5 norske kroner for de små og 1,41 dollar eller 8 kroner for cooca butteret.

Kakao med marsmallows, en kopp inneholder 80 kcal.
Koster 2,85 dollar eller 16 norske kroner.

Hvis du ikke har handlet på iherb før kan jeg virkelig anbefale det, de har så utrolig stort utvalg til en billig penge.
Bare husk å ikke bestill for mer enn 200 norske kroner inkl frakt, og hvis du holder deg under 1,8 kilo på pakken betaler du bare 6 dollar i frakt.
Pakken kommer mellom 7-10 dager etter den er bestilt.
Hvis du bruker min kode når du handler sparer du 5 dollar.
Koden er : RZR194

https://www.iherb.com/

* Har du handlet fra iherb før?
Hva pleier du isåfall å handle?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)