torsdag 28. mars 2013

Sverigetur og mat i frysen.

Hei dere søte lesere.
Beklager at jeg ikke blogget noe i går, men dagen ble litt i lengste laget for oss.
Igår var vi nemlig i sverige for å fylle opp frysen, vi har spart til dette siden januar og at turen falt til påskeuken var ren tilfeldigheter, bare sånn at ingen tror vi skulle på råne treff eller noe, for det er i dag ;)

Uansett, dagen startet klokken 5 og vi satt oss ned i sofan klokken 19 igjen, altså en laaang dag.
Men frysen er 50 kjøttmiddager rikere, vi har fylt opp med vaskepulver, oppvaskpulver og tøymykner, kjøleskaper har fått masse pålegg og tørr skapene har fått litt.
Med andre ord har vi masse mat i hus, noe som igjen vil hjelpe matkontoen vår slik at vi kan handle stort av tørr varer en stund og fylle opp med det.

På fergen skulle jeg kjøpe røyk til mamma, og røyka ble kjøpt de, og lagt i pose, men hvor de endte henne vet ingen av oss for hjem hit kom de hvertfall ikke.
Utrolig kjedelig, hvertfall så lenge det ikke var mine liksom, hadde de enda vært mine hadde det kun gått ut over meg selv på en måte.
Uansett så ble det en stor nedtur når vi kom hjem,men gjort er gjort.

Innlegget skrev jeg på morgenen i dag men glemte helt å poste det :)
Men her er det hvertfall :)
Dagen har vært ren kos egentlig, imorgen må vi få inn litt ved igjen, for nå er det tomt inne :)
Ha en flott kveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)