søndag 3. mars 2013

Middagsplan og helgen.




Hei hopp.
Da var straks denne helgen ferdig og en ny uke står for dør, en ny uke med jobb, liv i heimen, kos og sikkert nye utfordringer.

Mannen er fortsatt sykemeldt så denne uken blir litt anderledes enn vi er vant med, jeg regner med at vi henter barna litt tidligere i barnehage og sfo enn vi vanligvis gjør, slik at vi kan ta dagene mer med ro, hjelpe med lekser og kose oss med middagen.
Jeg skal jobbe mandag og torsdag som jeg gjorde sist uke og gleder meg, men tross i at jeg gleder meg er det også en liten del av meg som er nervøs fortsatt, dette er min første jobb uke mens vi har barna og jeg er spent på hvordan det blir, vil jeg være veldig sliten og forsvinne inn i meg selv eller vil jeg klare å være på hele dagen?
Tiden vil vise.

Vi har faktisk fått planlagt middagen for uken som kommer, og det ser slik ut.
Mandag: Pannekaker som mannen lager.

Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrategn.

Onsdag: Stekt ris.
Kom ikke på å ta bilde før vi hadde spist oss ferdig, derfor lite igjen :P

Må bare vise den nye flotte og store koppen min :)

Torsdag: Pølse og stappe på mann og barn, og brennende kjærlighet på meg.
Fredag: Taco/nachos litt usikker på hva vi velger.

På fredag spiste vi reker og koste oss med en øl ute i vår sola, for en flott måte å gå inn i første vår månen på :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)