lørdag 16. mars 2013

3 Nye iherb pakker.

Denne uken har hele 3 iherb pakker kommet på døra og nå kommer et innlegg om alle produktene jeg har motatt.

Jeg har hørt så mye bra om manuka honning, og når jeg så denne på tilbud så kunne jeg ikke avstå, det jeg ikke fikk helt med meg var at det var drops og ikke honning, ikke spør meg hvordan jeg klarte å ikke se det menmen, men de smakte veldig bra og jeg som har hatt sår hals følte de lindret, min kjære syns de smakte litt som kongen av danmark og jeg kan si meg enig der.
Her kommer du direkte inn til denne.

Sprayen er en varmebeskyttende spra til håret, perfekt for meg som sletter det en del fra tid til annen.
Jeg har hørt mye bra om giovanni merket til hår og derfor satset jeg på denne, har enda ikke prøvd den.
Cococare butter.
Denne har jeg brukt på tør hud, den smelter på et vis når du smører deg med den og legger seg som et olje lag der du smører, den trekker greit inn i huden og jeg føler den gjør huden mykere.
Den lukter også deilig sjokolade :)
Jeg kjøpte en slik i første pakken også, så nå har jeg en til tørre føtter og en til lepper og ansikt, den skal også være fin på strekkmerker.


Lavendel spray.
Denne trodde jeg skulle være større og lukte mer, den lukter godt altså men lukten forsvinner veldig fort, så hvis du vil ha lukten lengere er det bare å dynke på.
For min del blir det ikke gjennkjøp.

Aloe vera juice.
Denne smaker aloe vera, ikke noe å legge under en stol.
Men jeg syns ikke aloe vera er det verste å få ned så denne glir fint ned:)


Agave nectar, denne har jeg så vidt smakt på rå og jeg må si at jeg virkelig liker smaken, har nettopp laget meg en kopp te der jeg har brukt denne som søting og det fungerte fint og gav en bra smak.



Stevia pulver som jeg gleder meg veldig til å prøve., agave honning stix og vanlig honning stix som jeg tenkte å ha med i veska når jeg skal ha te osv hjemmenfra.

Atkins barer.
Caramell og peanøtt  og Caramell mousse.
Jeg har før prøvd 

Chai te og "slanke" te, kjøpte den "slanketeen" mest fordi jeg var spent på smaken og måtte fylle opp vekten i pakken min.

Denne her overrasket meg mer enn bare en gang, for det første var den mye større enn jeg hadde forventet meg, og for det andre smakte den NYDELIG!!!
En sjokolade saus/sirup uten kcal som smaker nydelig, eller som min kjære sa, flytende nugatti.
Denne gleder jeg meg til å ha på is, pannekaker, kakao, kaker, havregrøt, frukt, ja det meste egentlig, for den var god.
HER finner dere direkte link til den.


Nå har jeg fått alle pakkene jeg har bestilt til nå og for meg har det tatt 10 dager pr pakke fra den ble sendt til jeg fikk den på døra.
Jeg har en del pakker jeg skal få bestilt snart, er så masse jeg har lyst til å prøve men må snike litt og litt inn i huset ;)

Hvis du ikke har handlet på iherb før kan du ved å bruke RZR194 som kode spare 5 dollar på din første handel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)