torsdag 21. mars 2013

Hovedmål er 10 kilo ned.

Hei på deg :)
Idag har det vært en ganske så fin dag kjenner jeg.
En dag med mange utfordringer som har ført til stor mestringsfølelse hos meg.
På jobb i dag fikk jeg spørsmålet om jeg ville ta på meg å ominnrede tre reoler, dette er en ganske stor oppgave og mye jobb, for meg som ikke har noe annen erfaring enn de dagene jeg har jobbet der den siste mnd så er dette hvertfall en veldig stor oppgave.
Jeg sitter igjen med en følelse at jeg klarte det veldig bra, og jeg fikk skryt for at det så bra ut.

Dette bildet viser ikke riktige farger eller noe, men sånn går det når man har dårlig mobil kamera.
Uansett er det grå prikker serie og rosa som er hovedtingene her, så skal det da blandes inn slik at det ser naturlig ut, overfylt ut uten å se rotete ut og det skal inn myke detaljer.
En stor oppgave men utrolig gøy når jeg klarte det.

Så når jeg kom hjem var det ut å øvelseskjøre, ikke så langt vel og merke men jeg klarte det og det er et steg videre, så sant jeg følger dette opp da hehe.

Idag fikk jeg endelig hentelapp på NOKA maten jeg har fått sponset, det har blitt litt missforståelser der ser dere.
De har startet med nye skjema man selv fyller ut med hva og antall man ønsker å motta, i bunnen skal man skrive adressen sin.
Men de hadde sendt pakken til den gamle adressen min så den ble sendt i retur, så først nå har vi fått ordnet opp i det.
Så i morgen får jeg hentet pakken og iløpet av kort tid skal jeg få testet de to nye produktene til NOKA.
Jeg har bestilt litt av hvert denne gangen å kommer til å komme med innlegg om hvert produkt jeg prøver slik at dere som går på eller vurderer å gå på NOKA kan lese dere opp på min erfaring.


Jeg skal helt ærlig innrømme at etter jula, og min kjære ble sykemeldt har kiloene sneket seg på meg igjen, og jeg innser at jeg virkelig må bli streng med meg selv og gå inn for å gjøre noe mer det før det går for langt.
Greit jeg ikke er overvektig eller tykk enda, men jeg vet hvor fort det går når man utsetter å gjøre noe med det, så derfor må jeg ta tak nå.
Det jeg helst ønsker nå er å gå ned 10 kilo, men jeg vil først og fremst ned dit jeg var i fjor høst/vinter før jeg dro til Tenerife, det vil si at jeg må ned 6 kilo, så får jeg se da om jeg vil ned de siste kiloene eller om kroppen fortsatt mener at det er ideal vekten min.

Uansett er det endringer som må gjøres i tiden fremover, og vi må ut av kjæreste kos/slappe av/ nyte livet boblen vår.
Nå starter jobben virkelig mot å bli fornøyd igjen, jeg vil spesielt føle meg bra i sommer slik jeg gjorde på et tidspunkt i fjor.
Tyrkia i sommer.

Tyrkia i sommer.

Sommer/høst.

Sommer.

Så det er slik ting står til for tiden.
Dagen har bestått av mestringsfølelse, hente lapp og jeg legger en plan for tiden som kommer og hvordan jeg kan nå måla jeg setter meg.



1 kommentar:

  1. Flink du er! Ble jo kjempefint:)

    Og du klarer det kjempefint! Når det er et mål om å føle seg bra og fornøyd er det en god motivasjon i seg selv :D Lykke til! Gleder meg til å høre om NOKA-tinga :) Hvis du begynner å trene må du gjerne skrive litt om hvilke øvelser du gjør også :)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)