mandag 11. mars 2013

Her er familien min.

Tor Erik ønsker ikke å bli omtalt så mye på bloggen og vi ønsker å holde barna mest mulig borte fra bloggen.
Dette gjør jo at jeg har mindre å blogge om, og selv har jeg også blitt mye mer bevist på hva jeg deler på bloggen.
Før blogget jeg flere ganger om dagen og delte alt på bloggen min, alt fra mine dypeste tanker til hva jeg spiste og drakk.
Dette var greit nok den gang men nå som jeg har en familie, har fått to barn inn i livet mitt som etter hvert vil være på nettet og kan finne disse tingene, de går på skole og barnehage og foreldre kan finne dette og alt det kan føre med seg ønsker jeg ikke lengere å dele alt.

Det jeg har delt står jeg ved, og det får bli værende enn så lenge, men jeg ønsker ikke å brette ut meg selv og mitt liv i like stor grad.
Men jeg deler det jeg føler for å dele, jeg er fortsatt meg selv, åpen og ærlig men jeg blogger ikke lengere bare for å blogge, jeg blogger når jeg føler for det.

Men i dag viser jeg dere min familie, de menneskene som jeg elsker over alt, og som har størst plass i hjertet mitt (resten av familien min som mamma, pappa og søsken har også stor del altså <3)
De jeg nyter hver dag sammen med, de som gjør alt verdt det, de som viser meg hvor deilig livet er.
Dette er min familie, dette er mitt alt <3

Jeg og de to herlige små (som blir veldig store fort)
Ikke lett å få alle til å sitte skikkelig så Markus har lært å tulle på bilder av pappa ;)

Jeg fant ikke et eneste bilde av alle oss 4 som var bra, dette var faktisk det beste :P
Det mener jeg betyr at vi må bli flinkere til å ta bilde av alle oss sammen :)

Asti har en stor plass i familien, hun er det første ungene spør om når de kommer hjem og hun får hvertfall nok oppmerksomhet.

Rasmus er husets særing.
Man skulle trodd at en gammel kastrert hann katt ville ta styringen over en vilter hund, men den gang ei :P

Også min kjære.
Mannen som har kapret hjertet mitt, som har vist meg hva livet har å by på, som har hjulpet meg til å se at jeg får til akkurat det jeg ønsker å få til.
Han som støtter meg men også presser meg, han som får meg til å le hver eneste dag.
Han som trøster meg når jeg trenger det og roer meg ned når jeg trenger det.
Han som skryter når jeg er flink og forstår når jeg trenger det.
Han som lytter når jeg trenger å prate og som tar til seg det jeg sier.
Han jeg kan drømme med og oppleve at de går i oppfyllelse med.
Han jeg elsker, han jeg er forelsket i og han jeg vil dele hele livet mitt med.
Min, mitt, min sin <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)