onsdag 13. mars 2013

Uten luktesans og smaksans.

Hei og god dag.
Igår kveld før jeg la meg kjente jeg små antydninger til en tett nese og litt sår hals, vel når jeg våknet i dag var det ti ganger værre.
Nesa veksler mellom å være tett og rendene, ørene virker som bomull, ja egentlig virker hele topp lokket mitt som det, halsen er sår og smak/luktesans er ikke eksisterende.
Ja også fryser jeg, og koker, og svetter og skjelver, alt om hverandre.

Jeg skulle lage hjemmelaget krydder te istad, i håp om å ta knekken på dette her, for å si det slik så luktet min kjære veldig godt hva jeg holdt på med, mens jeg sto å øste i mer og mer te i denne stakkars væsken, for det luktet jo ingen ting skal vite, da må vi ha mer te.
Ikke smakte det noe heller, annet enn en veldig tørr (hvis jeg kan kalle det det) ettersmak av krydder, men den smakte eller luktet ingen ting.

Så oppskrift på denne må jeg nesten vente med til jeg er frisk igjen tror jeg.
Uansett, dagen min har derfor bestått i å ligge på sofan, sitte i stolen, spise mat, sove og se tv.
Ikke en veldig innbringende dag med andre ord men jeg gjør alt jeg kan for å bli bedre til i morgen, for da er det jobb igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)